2015年3月17日 星期二

PN School Picnic @ Ma On Shan Park

二零一五年三月十三日     星期五


 


彤彤轉咗新學校無耐,就收到通告,將會係 3 月份有親子旅行,我哋當然係會參加啦~


 


2 大人 1 小朋友,承惠 $550 ,其實都有點貴,但我哋都想陪下彤彤玩下,貴都無法啦~


 


早上 8:45 準時返到學校,先係課室內等齊人先,呢個時間,好多家長都拎相機出來影相,當然我哋都有影埋一份啦~


 



 



 



 


頂帽係學校派的,但彤彤唔多鍾意戴帽,所以只係戴住影咗張相就算了~



 



 


準時 9:15 就上車,準備出發到馬鞍山公園喇!~


 



 


大約坐咗 35 分鐘,就到達馬鞍山公園喇!~


 



 


係公園入口位置,先影張大合照,之後就慢慢行入公園~


 



 


行到去草地,就等齊人一齊玩下遊戲~


 



 



 



 


先係唱遊~


 



 



 


之後就要跳上紙上,鬥快去到終點~


 



 



 



 



 



 


又一齊玩彩虹傘~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


最後係玩親子遊戲,要面貼面、額頭貼額頭、Pat Pat 貼 Pat Pat 咁影相~


 



 



 



 


玩完集體遊戲,就可以自己解散,一小時後係落車位集合~


 


我哋先係公園範圍周圍行下,又影下相咁~


 



 



 



 



 



 



 


之後就行埋海濱大道~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


再行埋上去暸望台同埋迷宮~


 



 



 



 



 



 


最後就行去兒童遊樂場,比彤彤放下電~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


一小時好快就過去,之後就搭車入西貢食海鮮餐~


 



 



 


食飽後,有大約半小時自由活動時間,我哋係酒樓樓下撞到彤彤班主任 - 王老師,當然要問下彤彤平時上堂嘅情況啦~


 


王老師話彤彤食嘢進步咗,初初返學時 "筆" 到成身都係都食唔到,而家雖然仲有 "筆" 瀉嘅情況,但已經可以自行進食了~


 


另外,王老師話彤彤返學時,唔肯將書包放係書包架上,老師叫佢放返好,彤彤仲會掩面扮唔知,王老師叫我哋係家中要多點訓練下佢~


 


同王老師傾完後,我哋就係附近行下影下相~


 



 



 



 



 


又帶彤彤睇咗好大條嘅魚~


 



 



 



 



 



 



 


之後就去埋新開嘅火山探知館~


 



 



 



 



 


之後就搭車返學校,回程途中,大部份小朋友都瞓晒,當然彤彤係其中一份子啦~


 


大約 2:30pm 就返到學校,之後就各自解散~


 


沒有留言:

張貼留言