2015年3月12日 星期四

錦田鄉村俱樂部 + 錦上路市集 + 屯門市廣場

二零一五年二月廿八日      星期六


 


由於今晚要去屯門拜年的關係,所以我哋今日就早 d 出門,搭西鐵去錦上路玩下先~


 


我哋大約 12:00 嚟到錦上路站,之後就搭咗 $23 的士去錦田鄉村俱樂部~


 



 



 



 


一行入去,就見到一個魚池,仲有一隻黃色大鴨添~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


再行入 d ,就有電動車場~


 



 



 



 



 


之後就見到就兔仔同埋羊仔,但地方比較 dirty,同埋有少少嗅味,所以我哋只係停留咗一陣就離開了~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


行出去就有個大草地,仲有好多吹氣公仔~


 



 



 



 



 



 



 


之後就嚟到今日嘅重點 -- 士多啤梨園~


 



 


先去 counter 拎一個籃,同埋工具,就可以出發落田摘士多啤梨喇!~


 



 



 


彤彤: 我準備比出發喇!~



 



 


彤彤: 等我睇下有乜工具幫到手先~



 


用咗 20 分鐘度,我哋就摘咗 18 粒叫做幾大粒嘅士多啤梨,不過大部份都比較熟,所以就算係大大粒,我哋都無摘到~


 



 



 



 



 


 


 



 


彤彤: 今日收穫唔錯 wor~



 



 



 


彤彤: 今日收穫唔錯,但真係幾重,等我放低一陣休息下先~



 



 



 



 



 


由於好多士多啤梨都好熟下,所以真係要睇清楚,唔好一味貪大粒就摘,隨時熟到爛食唔到~


 



 


下面就係今日嘅收穫,埋單 $140 ($100 一磅嘅韓國種士多啤梨)!~


 



 


摘完士多啤梨,我哋就行返出去入口處,仲食咗小小嘢 (魚蛋、燒賣、豆腐花),之後就離開~


 


好好彩地,一出門口,就有架綠色小巴等緊客,所以唔駛搭的士~


 


出返錦上路站,再出埋市集先~


 


行行下,有間鋪頭嘅老闆係度吹 Bubble,即訂成班小朋友走埋佢玩,當然彤彤都有玩埋一份啦,仲玩得好開心添~



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


行完市集,我哋就搭西鐵過屯門,之後係 V City 食咗個 Tea,再同彤彤換埋衫 (驚係農場玩完有蚊蟲痴住係身), 就行返去屯門市廣場果邊行下街,仲影咗小小相~


 



 



 



 


之後就去親戚家中拜年,晚上再一齊出去食飯~


 



 


 


沒有留言:

張貼留言