2015年3月6日 星期五

Disneyland (20150218)

二零一五年二月十八日     星期三


 


今日係年三十晚,但我公司無得提早收爐,所以我就請了假,自動提早收爐~


 


放得假當然係有節目啦,因為銀卡都可以入迪士尼,所以就一早起身出發喇~


 


搭巴士去到九龍站,再轉港鐵,車箱內已經勁多自由人,仲有好多 BB 車同埋手拉車,Oh my god!~


 


我哋大約 11:30AM 就到咗,先係例位影下相,之後再入去玩啦~


 


今日帶咗部新相機嚟試下機先,自拍三人合照方便咗好多呀!~


 



 



 


例位影完相,就正式入場喇~


 


因為係做咗銀卡會員後第一次入場,所以要記錄返我同老公嘅手指模先,咁下次入場時,就唔駛再出示身份証喇~


 



 



 



 


入場後,當然要搵我家小 Model 嚟影下相,試下部新相機先,彤彤知我影佢,都好醒好合作,仲不斷擺唔同嘅 pose 比我影添~


 



 



 



 


好鍾意下面呢張相,影得彤彤嘅輪廓好分明,而且景深效果都好好~


 



 


彤彤見我仲係咁影佢,佢仲係度一邊唱歌,一邊跳舞比我慢慢影添~


 


新相機真係唔錯,係彤彤無時停嘅情況下,都可以叫做影得彤彤個樣好清楚,仲對焦對得好快同埋準添~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


原先係想 set 好個位影三人合照的,點知突然見到彤彤扮豬嘴,所以係未對好焦嘅情況下,手快快就影咗落嚟~


 



 



 



 


影完一大輪相,就正式去玩喇~


 


原先想去小小世界坐船先的,但彤彤見到旋轉木馬,就話想玩,所以就叫老公同佢排隊玩咗先~


 


其實都幾多人下,排咗差不多 30 分鐘先有得玩,老公話排緊隊時,彤彤見到隔離有小飛象,又話想玩,但我哋覺得好似有小小刺激,所以無同佢玩到~


 



 



 



 



 


玩完旋轉木馬,彤彤話好開心 wor,之後我哋就去排隊玩小小世界喇,估唔到出奇地小人,只係排了 5 分鐘就可以坐喇!~


 


見唔係咁多人,我哋仲再排隊玩多次添,第二次就多小小人,但都只係排了 10 分鐘就可以上船了~


 



 



 



 


呢次係彤彤第 2 次坐,佢仲識得指住 d 小人仔,叫我睇添,見到佢識嘅動物,仲話比我知係乜嚟添~


 



 


坐完船,我哋就搵地方坐咗一陣,再餵埋彤彤食粥 (今朝出門時買定咗粥,用象印壺保住溫拎嚟),之後就去搵卡通人物影相喇!~


 



 



 


由細到大,彤彤都好鍾意 Winnie the Pooh Pooh,但佢唔係叫佢做 Pooh Pooh 嫁 wor,佢鍾意叫佢做 Bear Bear,咁都岩嘅,佢都係一隻熊嚟嘅~


 


之前兩次,彤彤都有小小驚呢 d 大公仔,唔敢自己一個行埋去影相,但今次夠膽自己行過去喇,叻叻!~


 



 



 



 



 



 


同 Pooh Pooh 影完相,我哋就去等 Mickey 喇~


 



 



 



 



 


有咩咁好睇呢?


 



 



 


排隊期間,d 大公仔要休息 3 分鐘,休息完會再返嚟,彤彤見咁多隻大公仔一齊出嚟,所以就係咁睇住佢哋喇~


 



 



 



 



 



 


同 Mickey 影相都唔驚呀,仲主動自己行埋去添~


 



 



 



 



 


之後就去排隊等 Duffy 喇~


 



 



 


又係自己行埋去企定定,仲要拍晒手掌擺晒 pose 添~


 



 



 



 



 


影完相,原先諗住去睇巡遊的,但彤彤瞓咗,所以我同老公就搵個位睇埋先走啦~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


睇完巡遊就走喇,因為仲要回家沖涼,晚上再過將軍澳食團年飯~


沒有留言:

張貼留言