2015年3月12日 星期四

荷里活廣場

二零一五年二月廿七日     星期五


 


今晚放工後,就即時返去公公婆婆家接彤彤,之後就搭車去鑽石山,行下荷里活廣場,又同彤彤影下相~


 


而家同彤彤影相真係幾難,一來佢唔會企定定比人影,二來而家佢識避鏡頭,知我哋影佢,佢會唔望我哋~


 


難得今日佢係企係度比我影,仲要肯望住鏡頭,又擺唔同 pose 比我影添,所以梗係把握機會,快手影多幾張啦~


 



 



 



 



 



 



 


 



 



 



 



 



 


影完相,再行咗一陣街,我哋就去食飯喇,試咗一間新的食店,都幾好食,而且又唔算貴,下次可以再試下其他食物~


 



 


 



 



沒有留言:

張貼留言