2015年3月9日 星期一

2015 羊年大年初一

二零一五年二月十九日     星期四


 


今日係羊年大年初一,在此祝各位新年快樂,身體健康,萬事如意,生活愉快!!!


 


今朝一早就要起床,因為今日嘅行程好緊密啦~


 


未夠 12 點,我哋就換好晒衫,準備出發啦~


 


(設計對白 - 彤彤: 我準備好出發喇!~)



 


第一站先到公公婆婆家拜年,坐一陣就要出發去第二站,等係去爺爺嫲嫲家拜年兼食午飯~


 


食飽後,就同爺爺嫲嫲傾一陣計同玩一陣,就要再出發去第三站~


 


第三站係去二叔二嬸家,會合返公公婆婆 (團拜),長輩們就打麻雀,而我就陪囡囡玩,又陪彤彤睇下巧虎~


 


食飽飯後,長輩們繼續竹戰,彤彤想瞓但又想睇巧虎,所以唯有扒係度睇,我哋收起部機唔比佢睇,佢又發晒脾氣,所以唯有照比佢睇啦~



 


而我哋就等埋公公竹戰完畢,由堂姐夫揸車送我哋回家~


沒有留言:

張貼留言