2015年3月5日 星期四

情人節 2015 + 荃灣花市

二零一五年二月十四日     星期六


 


今日係情人節,祝各位情人節快樂!~


 


今朝特登早 d 起床,趁彤彤仲未瞓醒,我就快手包好 d 利是先,大約用咗 45 分鐘就攪掂,彤彤呢個時間都岩岩瞓醒~


 



 


之後我哋就搭車去荃灣,先去 Aeon 行下先,因為今日大減價,我同老公都想去買下新衫同新鞋~


 


行完 2 間 Aeon 、千色店、一田、H&M等等,總算有收獲,我就買了一年羽絨背心同一對鞋,而老公就買了一件褸同埋褲,但就睇唔岩鞋,所以無買到,而彤彤因為屋企仲有好多新衫未著,所以我都無特別再買比佢,但就買了 2 個睡袋、一對返學黑鞋,仲有一本書仔比佢~



 



 



 



 



 


之後我哋仲去行埋荃灣花市,比較冷清,同埋好細,無乜嘢行~



 


原先諗住買人個波波比彤彤,見到有檔話 $20 一個任揀,點知彤彤揀咗個鬆弛熊波波,個店主話要 $40,話呢個係要貴 d 嘅,我覺得佢好唔老實 lor~


 


本來想唔買的,但彤彤又指住個星星波波,不斷話 Star,咁既然個波波係彤彤指定話要的,就買啦,但我覺呢個星星波波都要 $20 ,真係唔太值 lor~


 



 


行埋花市,我哋就回家了~


 


回家後,同彤彤沖完涼,佢就好開心咁係廳度玩佢個星星波波喇!~


 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言