2015年3月6日 星期五

官塘花市

二零一五年二月十五日     星期日


 


早 2 星期開始喉嚨痛 + 少少感冒,睇咗 2 次醫生,叫做無晒喉嚨痛,仲個人仲係好攰,又周圍骨痛,唔多願郁,所以今日全日都係屋企瞓下休息下~


 


瞓到晚飯時間,先一齊出去食飯,仲去涼茶鋪飲咗碗感冒茶,過咗陣個人精神咗,亦都無咁周身骨痛,有時真係要靠中藥清下個底先掂~


 


食完飯,就去觀塘花市行下~


 



 



 


雖然觀塘花市唔算大型,但都已經叫做多嘢行過荃灣花市了~


 


彤彤睇咩睇得咁開心呢? 因為有小朋友玩緊識飛上天果 d 衝天炮,再加上現場又有好多大波波,所以彤彤睇得好開心,直情企係度睇,唔願行~


 



 



 


睇咗差唔多 10 分鐘,就抱起彤彤繼續行下花市先~


 



 


 


 



 


行完濕貨,就行埋乾貨果邊,有好多大波波賣,彤彤當然都想要返個喇,仲不斷同我哋講有好多波波,又話見到有 Kitty, Bear Bear, 等等~


 


所以我哋就帶彤彤埋佢比佢自己揀,彤彤就揀咗個大 Kitty,檔主原先開價 $50,我哋回返 $38,最後 $40 成交~


 


有咁大個 Kitty 波波玩,彤彤當然開心啦,仲係咁話靚靚~ 我哋問佢開唔開心,佢仲話開心呀!~ 仲識講 Thank you 添~


 


所以我哋都無即時離開花市,比彤彤係空地玩一陣波波先,之後再行去搭車回家~



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


回家後,我沖完涼出嚟,見到彤彤好嘆咁扒係床上睇巧虎,見到呢個畫面,心諗仲有再嘆 d 添呀?!


 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言