2015年3月17日 星期二

Disneyland (20150307)

二零一五年三月七日     星期六


 


今日係迪士尼銀卡特選週末,當然要把握機會入場玩啦~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


其實揀得係銀卡特選週末入場,都預咗一定多人嫁喇,但估唔到真係好多好多人 lor,樣樣嘢都要最少排半個鐘,好彩今日唔算多 b6,大部份都係香港人,所以排隊都好守跌序~


 


我哋先去排隊玩小飛象,由於我唔可以玩旋轉嘅玩意 (小時候嘅陰影),所以我就係附近嘅 shop 睇下嘢先,等老公同彤彤就排到,我先返去附近幫佢哋影下相~


 



 



 



 



 



 


第一次坐小飛象嘅彤彤,不單止唔驚,仲玩得好開心,坐完小飛象,仲不斷叫 Elephant 添~


 



 


 之後我哋就行過去小小世界,點知要排成 20 分鐘,第一次要等咁耐 lor,但彤彤鍾意玩,無法啦,都係要照排~


 



 



 



 



 



 



 



 


 坐到一半,突然固障,停咗差唔多 10 分鐘先可以繼續,我同彤彤又係度玩下自拍先~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


由於太多人排隊,所以今日只係玩了一次小小世界,之後諗住去睇米奇金裝音樂劇,點知我哋開場前 20 分鐘到達,都因為太多人,唔比再排隊,連後補位都 Full 晒~


 


既然無得睇米奇金裝音樂劇,就去睇下有無其他嘢岩彤彤睇啦,見幸會史迪仔係半個鐘後有一場廣東話版,我哋就快手行過去排定隊先~


 


估唔到彤彤好鍾意睇幸會史迪仔呀,一路睇仲一路笑到咔咔聲添~


 



 


睇完幸會史迪仔,我哋又周圍行下,彤彤就話想睇下花花,所以就比佢睇下啦~


 



 



 



 



 


之後我哋就去排隊等坐船,大約排咗半個鐘先有得坐,點知彤彤就瞓著咗,唯有抱住佢啦~


 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


 


 



 



 


 坐完船,彤彤都未瞓醒,我哋就周圍行下,又入去 shop 度睇下嘢先~


 


到彤彤瞓醒咗,原先諗住去排隊玩 Winnie the Pooh 的,但太多人了,見小飛象唔係好多人,所以就去排隊玩多次小飛象啦~


 


老公話小飛象唔係轉得好快,叫我試下玩,所以我就一齊排隊玩,大約排咗 20 分鐘就到我哋玩喇~ 


 



 


今次由我陪彤彤一齊坐,而老公就坐前面果隻小飛象,自嚟一張自拍先~


 



 



 


雖然小飛象唔算轉得好快,但我諗我嘅童年陰影真係太勁,我 feel 到我都係有小小驚同小小暈暈地,所以我都係唔會再玩喇,下次都係老公同彤彤玩算啦~


 



 


坐完會轉嘅小飛象,我哋又去坐下隻唔會轉嘅小飛象先~


 



 



 


之後就去排隊玩 Winnie the Pooh,排咗 45 分鐘先排到我哋,由於人太多關係,要 6 個人坐一架車,所以今次我哋唔可以一家人坐一架車 lu~


 



 



 



 



 


 


 


玩完 Winnie the Pooh,就去隔離 Frozen 場景影下相先,雖然唔見 2 位主角,都照影下啦~


 



 


臨走前,見旋轉木馬無乜人,所以老公又同彤彤去玩埋,之後先離開迪士尼回家~


 



 


沒有留言:

張貼留言