2015年3月18日 星期三

Piggy Ducky Studio 揀相

二零一五年三月十四日     星期六


 


約咗今日上 Piggy Ducky Studio 揀相,但老公今朝要去見工,趕唔切 2 點去到 CWB,所以就由我帶埋彤彤上去揀相~


 


原來上星期影咗 143 張相,要揀 20 張相,其實唔太難,因為有好多係重複 pose ,仲有部份係笑得太誇張,或者係食餅時食到嘴仔都有餅碎,呢 d 就一定唔會揀啦~


 


另外,我哋同彤彤嘅合照,因為果日彤彤唔多合作,影出嚟嘅相嘅效果麻麻,我都無揀到~ 所以揀咗半個鐘度,就完成任務~ 唔講咁多住,去相先~


 



 


呢張相,彤彤笑得好開心,所以我揀咗呢張做 8 寸相架嘅相~



 


揀呢張係因為彤彤個表情好趣怪,好似好嬲咁,ha ha....



 


唔知點解第一眼見到呢張相,就好鍾意,覺得影到彤彤好似一個少女咁,好 pure~



 



 



 



 



 


 


 



 



 



 


 



 



 



 



 



 


見到彤彤手上拎住什麼嘛? 係餅餅呀,果日全夠餅餅,彤彤先肯合作影埋呢件衫咋,好彩影出嚟效果都幾好~



 



 



 


彤彤: 我似一朵花嘛?



 


 


沒有留言:

張貼留言