2012年10月10日 星期三

血壓高來襲?!

其實 21 週時第一次去 qe 產檢已經因為血壓高比醫生即時捉咗入院好彩我 d 血壓好快就正常返所以當晚可以出院之後仲 refer 我去睇埋內科內科又同我 check 咗好多嘢都話無乜大問題唔似係妊娠毒血症所以佢哋都無嘢可以做到叫我生完之後個半月返去覆診再 check 下係唔係本身已經有血壓高定係有咗先係有血壓高問題~

而家我每次都會帶在家量的血壓表比 qe 同埋
私家內科睇的我就次次返親去 qe 量血壓都會高的但家中量的血壓同埋係私家內科量的時候又好正常 wor所以 qe 同埋私家果邊都覺得我唔係妊娠毒血症只係 d 血壓唔穩定好易突然升高又好快可以回落就叫我要 keep 住 relax d唔好比自己太緊張 lor~

但呢排在家量血壓,有時上壓去到 14x,下壓就 8x - 9x,但又唔係 2 樣一齊高 wor,只係其中一樣高,但呢排有時會有少少頭暈,休息一陣就無事,所以去 qe 產檢時無同醫生講,因為我驚比 qe 捉入院,要住到生~

老公就叫我同私家內科果邊講,睇下駛唔駛加藥 (之前 qe 開咗藥比我,每日只食 1 粒),但我又驚加藥會對阿 b 有影響,原先 c+ 果邊要到 21/10 先返去覆診的,我好唔好提早返去覆診呢 ?


沒有留言:

張貼留言