2012年10月28日 星期日

第九次見私家內科醫生 (36wks6d)

二零一二年十月廿七日     星期六


今日約咗 11:30am 見盧醫生,我哋準時到達,但要等到 11:45am 先可以入去見盧醫生~

盧醫生見到我,就問返我個情況,我同佢講返,加咗藥之後,在家量的血壓都係差唔多,同埋仍然有頭暈的情況出現~

另外,亦都有同佢提及,QE 果邊覺得我呢個度數的血壓,唔應該會令我出現頭暈的,所以同我抽咗血去驗血色素,睇下會唔會有機係貧血~

之後盧醫生就問我,係乜情況下出現頭暈,同埋出現頭暈時,有無即時量下 d 血壓,睇下有無升高? 我就同佢講,多數都係瞓醒時,準備落床,或者係坐坐下轉姿勢時會出現頭暈,同埋見頭暈時,我都有量過血壓的,都係差唔多,唔會特別高的~

咁廬醫生就先檢查我的下眼皮,佢話 d 血色咁紅潤,應該就唔似係貧血,跟住就幫我量血壓,量咗幾次都係大約 115/70,所以睇落都唔似係因為血壓高而頭暈,同埋聽完我講話多數係姿勢轉換時會頭暈,佢覺得我似係耳水不平衡多 d,佢話好多孕婦到懷孕後期都會有的,而家懷孕期間,無嘢可以做,只係可以減少郁動頭部就可以~

之後廬醫生就問我同咗靳醫生傾順產定開刀未? 我話同佢講返,靳醫生話如果盤骨夠大都可以試順產的,如果唔夠就直接開刀~

盧醫生就同我哋講,以佢個人立場,佢覺得如果我真係好想順產,佢覺得應該返 QE 生會好 d,佢擔心我到時作動時,d陣痛會令我血壓急升,到時係私家比人捉入 ICU 都會襟計,叫我哋考慮清楚~

另外,廬醫生話比佢揀,佢首選一定係揀開刀,因為風險係最低的,但當然都會尊重我的意願~

傾傾下,我又有 d 頭暈,所以就話比廬醫生知,同埋請佢即時幫我量多次血壓,今次量出來都係同頭先差唔多,所以更加肯定我的頭暈唔關血壓事,似係耳水不平衡多 d (因為我一路聽廬醫生講嘢,一路有點頭的)~

仲有就係,我今日有拎埋家中的血壓計來,因為我覺得個血壓計有 d 唔準,成日量出來都偏高,有時又 "cool" 到隻手好緊 wor,所以就想拎埋來比對下廬醫生度出來的度數,同我自己個血壓計的度數岩唔岩,結果相差成 20 度呀,廬醫生話應該我果個血壓計有 d 唔準呢~

同埋廬醫生話,血壓計的運作好簡單,正常係唔會 "cool" 得好緊的,只有佢搵唔到條血管來度的時候,先會不斷收緊,如果個血壓計成日都有呢個情況,就即係開始有問題~

今日同廬醫生傾咗好耐呀,傾咗半個鐘有多,之後廬醫生叫我 2 星期後再返來見到次佢 (如果我未生的話),睇下仲有乜嘢可以幫到手~


沒有留言:

張貼留言