2012年10月9日 星期二

第十次政府產檢 (34wks2d)

二零一二年十月九日 星期二

今日又係約咗 11:00am 返去 QE 做產檢,今日都算太多人,好易就搵到位坐喇~

見醫生前又係先驗小便,再磅重同埋量血壓,今日嘅血壓有少少高(146/88),不過呢排在家量血壓時,都覺得 d 血壓有少少升高咗,但又未到血壓高的度數,同埋有時又有少少暈咁,所以都打算早少少返去睇盧醫生~

姑娘要我坐一陣再量過,呢次好好多呢 (133/76)~ 呢 2個星期又輕返少少 wor,比 2 星期前輕咗 0.8kg 呀~

等咗一陣,好快就可以見醫生了,大約 11:40pm 就到我睇~

今次又唔同咗醫生見我,我認得呢位醫生,就係上次我因為血壓高,比人捉咗入院,出院前得到醫生簽紙確認果位醫生~

佢先幫我按下個肚同埋子宮的位置,又聽下阿 b 的心跳咁,
又問我拎咗我在家量的血壓表來睇,話而家個情況都 keep 得幾好,又問內科果邊有無繼續同我跟進,我話無了,要等生完之後先覆診,不過我就有 keep 住睇私家果邊的~

之後我就比咗阿 b 的 ultrasound 相比佢睇 (係上次個醫生叫我,今次要帶返來比醫生睇的),佢睇完次後,又無乜嘢講,見佢係部電腦度打咗 d 嘢,之後就比返我了,然後話無乜事就 2 星期後返來做檢查,另外下次會幫我驗埋 B 鏈添~

之後就叫返我出去 book 下次的期,今次 book 期果度得 1 個月等緊,但佢係單非媽媽來的,所以攪咗好耐都 book 到第一次產檢個期,結果我要攪到差唔多 12:20pm 先離開~



沒有留言:

張貼留言