2012年10月13日 星期六

影大肚相 (34wks6d)

二零一二年十月十三日     星期六


今日同老公入咗去屯門影大肚相,由 1 點開始化妝,到差唔多 2 點 3 就化好個妝,化妝小姐都好快手,仲幫我 set 埋我頭添,而家個妝都 ok,都幾自然~

之後攝影師就叫我換條長裙出來先,就開始影我的單人照,之後就叫埋老公一齊影,大約影咗 45 分鐘度,就要換件 bra-top 出來影另一個背景~

著住 bra-top 影相,仲要露晒成個肚出來,初時真係有 d 尷尬的,但影影下 warm up 咗之後就好好多了~

之後又拎埋我哋帶去的道具來影,有 bb衫仔、襪仔、公仔、仲有 d 玩具咁,影完之後就叫埋老公一齊來影,大約影到 4 點到就影晒~

正當攝影師諗住收機的時候,我就問下佢,可唔可以用影樓果 d 貓影幾張 (果度養咗好多隻貓的,其中有 3 隻就周圍行來行去,肥嘟嘟好 cute 的),當然係無問題啦,所以佢就捉咗其中一隻比較乖 d 嘅貓過來,比我抱住來影幾張先收機~

今日一共影咗 170 張相有多,跟住我就去換衫,攝影師就幫我將 d 相燒晒落 cd,之後比埋尾數,就可以即時拎走 d 相~

而家要回家揀返 10 張相出來,比返間公幫我執相,so far 我哋對 d 相都幾滿意~

1 則留言:

  1. 我想問在那裡影,價錢大概要幾多,因為我都想影^^"

    回覆刪除