2012年10月20日 星期六

產前運動班第二堂 @ 九龍醫院復康大樓 (35wks6d)

二零一二年十月廿日 星期六 


今朝一早就過咗去九龍醫院,上第二堂的產前運動班,今次係教我哋分娩時的減痛方法,先有一位職業治療師同我哋講解下,孕婦係臨生之前,可以做 d 乜嘢的運動,去幫助易 d 生 bb,另外亦教我哋用呼吸法,去幫助舒緩陣痛時的痛楚~

之後就叫各位準父母就位,教我哋點用呼吸法,又會過來睇下我哋做得岩唔岩,之後又教準爸爸們點樣幫準媽媽按摩~

全堂大約個半鐘,都幾好玩,連老公都有份參與嫁,因為佢要學習為我按摩嘛,仲比職業治療師讚佢幾出力添,ha ha.......

沒有留言:

張貼留言