2012年10月1日 星期一

第七次私家產檢 (32wks5d)

二零一二年九月廿八日 星期五

今日拎咗半日假,因為之前訂果張 sofa 會係今日下午送來,所以之前 book 咗 7:30pm 去睇靳醫生,都要改後少少,改為 8:30pm 先去,因為驚張 sofa 遲咗送來,點知果朝靳醫生診所個姑娘打電話來,話靳醫生有事要早 d 走,問可唔可以 8:00pm 前到,咁我話盡量啦~

好彩張 sofa 5:00pm 度就送咗來,之後就要執返好 d 嘢,攪完一大輪,就等老公放工,然後就過去靳醫生度~

結果都要攪到 8:00pm 先上到去,呢前係前所未有咁快,一上到去等都唔駛等,姑娘就叫我驗小便同量血壓,今日雖然趕趕地咁上到去,但 d 血壓又 ok wor - 140/80,然後就叫我坐係門外,話下一個就到我~

見到靳醫生,佢就問下我有無乜嘢唔舒服,如果無乜特別嘢,就上床睇下阿 b 先~



 (阿 B 的頭圍)

 (阿 B 的肚圍)

 (阿 B 的大脾骨長度) 

 (阿 B 的腳板仔)

 (阿 B 的心跳)

之後靳醫生仲幫我照埋阿 b 個 4d 樣,今次睇到呀,仲有正面睇添 (不枉我之前幾晚,同阿 b 傾計,叫佢唔好再用隻手遮住塊),不過一睇到阿 b 個樣時,我同老公,仲有靳醫生都一齊話,阿 b 塊面仔咁多肉嘅,好肥嘟嘟 wor,好彩靳醫生話阿 b 只係塊面前多 d 肉,個身型一 d 都唔係巨 b,而家係 100 個bb 入面,大約排 70 度,係中碼偏 size 的 bb 來~






雖然知道靳醫生今日趕時間要走,但都有 d 問題要問下佢,而佢亦都好有耐心咁一一解答~

我問靳醫生,近排好似阿 b 郁得勁咗,個肚又成日硬晒咁,阿 b 會唔會早產嫁?

佢話應該唔會住,因為阿 b 仲係好高的位置,同埋而家阿 b 仲有位郁動,所以有時會轉來轉去,就算真係早產,而家醫家咁昌明,都唔太驚的,不過佢就話如果係早過 36 週作動,就最好佢返政府醫院,因為對 bb 的照顧,政府醫院會好 d~

另外,肚硬果個問題,係因為個子宮係度練習緊,靳醫生話只要係無規則的痛 or 硬,一般都唔駛理佢,話呢 d 叫假宮縮,而真正的宮縮係會痛,同埋好有規律的~

不過靳醫生都叫我,有假官縮時,最好就坐低休息,或慢慢行,千祈唔好急,因為個人越急,就會宮縮得越勁~

聽完靳醫生的解釋,就清楚晒,另外靳醫生話大約 38 週時要同我 check 下盤骨夠唔夠位生,攪到我有 d 緊張添~

之後就出返去等叫名拎藥,同埋 book 埋 3 星期後返來檢查,因為而家接近足月,


沒有留言:

張貼留言