2012年10月26日 星期五

第十一次政府產檢 - 驗 B 鏈球菌 (36wks4d)

二零一二年十月廿五日 星期四

原先今次的產檢應係 23/10 的,但由於係重陽節的關係,所以就改咗係今日返去~

今日約咗 3:00pm 返去 QE 做產檢,老公都有陪埋我去,因為我哋想問埋 QE d 醫生的意見,睇下我 d 血壓高的問題,會唔會影響我生 b 等等~

我哋大約 3:00pm 就到達,今日勁多人呀,可能之前有日假期的關係,所以將果日的 booking group 埋之後果 1-2 日睇,姑娘話今日下午的都係額外加插的,平時只得上午係有產檢的~

見醫生前又係先驗小便,再磅重同埋量血壓,今日嘅血壓有好正常(127/70),但我今日都仲係耐唔時有 dd 暈的,所以我有少少懷疑係唔係量錯咗,之後過咗一陣,我又去量多 2 次,但都唔係話好高,只係 141/83 同埋 141/94,真係奇怪~

大約等到 4:10pm 就到我哋入去,姑娘先幫我拎咗 d 分泌,用來 check 有無中到 B 鏈球菌,之後就由醫生來按肚,睇下阿 b 的位置,同埋聽下阿 b 的心跳~

之後我哋就過咗去醫生檯果邊,同醫生傾下我血壓高的問題,但醫生話我 d 血壓都唔係好高,只係偏高 only,不算真正的血壓高,佢話真正的妊娠血壓高係去到 180/100 以上的,同埋佢話睇我而家呢個度數的血壓,應該唔會導致我出現頭暈的的情況,佢估可能有其他原因令我頭暈,所以叫我抽血驗下血色數,睇下會唔會係阿 b 開始大,吸收晒我 d 鐵質,令我出現貧血~

另外我哋又問醫生,到我作動時,會唔會導致我 d 血壓急升,佢話唔排除呢個可能,咁我哋問有無方法可以幫到我,佢就建議我用無痛分娩,但有可以生 b 時唔識用力,要早少少停麻醉藥會好 d,如果再唔得,就可能要緊急開刀云云~

之後醫生就話我而家都 36週有多了,之後的產檢要變為 1 星期一次,叫我哋出返去 5 號 counter 約下次產檢的期,臨出去前,醫生叫我下次記住要問返今日做的 checking 的報告~

之後我哋就落咗去 2 樓抽血,但個抽血員 d 態度好差,手勢更加差,我係 QE 抽咁多次血,未試過見痛的,佢插針果下已經見痛,之後又抽唔到血 wor,就不斷係果個位拉扯咗幾次,先慢慢有 d 血出來,出出下又無血,又再拉扯多幾次,之後又有少少血抽到,如是者比佢拉扯咗好多次,先抽到 1 支血,回家後仲發現條血管谷咗瘀血添~



沒有留言:

張貼留言