2012年10月14日 星期日

第八次見私家內科醫生 (35wks)

二零一二年十月十四日     星期日


今日約咗 10:30AM 見盧醫生,我哋準時到達,但今日可能唔係好多人,所以只係等咗 5 分鐘度就可以入去見盧醫生了~

盧醫生見到我,就覺得奇怪,點解會早咗返來覆診,就問下近排係唔係有乜唔舒服~

我同盧醫生講返,之前果個星期開始見有少少暈,同埋在家量的血壓好似升咗少少咁,所以今日提早返來覆診(因為QE內科個期係生完後個半月),佢即時幫我左右手都量咗幾次,d血壓真係升咗少少,大約145/95,又按下我對腳,睇下有無水腫,好彩無乜事,之後就問我 d 小便有無泡泡,我話無,咁佢就話都好 d,暫旳未有蛋白尿~

不過佢就要我加藥,由之前每日一粒,變為早晚食一粒,仲叫我有心理準備,可能要開刀生B,因為驚我陣痛時d血壓升得急,叫我下次產檢時,同返幫靳醫生傾下,駛唔駛直接開刀(其實我真係想順產多d的,我有d驚開刀啦,我係果d連打針都怕的人來),加藥後,佢叫我2星期後返去見佢,睇下d血壓有冇降返,如果有降返就唔駛太擔心住~


大約傾咗半個鐘,我哋就出返去,大約 11:15 am 我哋就離開了~

沒有留言:

張貼留言