2012年10月20日 星期六

第八次私家產檢 (35wks5d)

二零一二年十月十九日 星期五



今日 book 咗靳醫生 7:30pm 的,準時上到去,唔太多人係度等,應該好快就有得睇~

姑娘叫我先驗小便,之後就叫我坐係 sofa 等,再過咗陣,就叫我入去量血壓,唔知係驚定緊張定真係血壓高,量出來竟然係 165/86,姑娘話乜咁高嘅,我當時無出聲,之後就叫我繼續坐係度,下個到我入去睇~

入到去見到靳醫生,我都未出聲,靳醫生已經先出聲話我d血壓好高wor,近排有冇唔舒服,咁我講返近2星期自己在家量血壓都偏高,又有時會頭暈,同埋盧醫生幫我加咗藥比佢聽~



之後佢建議 book 38週後的開刀日子先,等38週時 check 下盤骨夠唔夠大,如果好多位先揀順產,到時都可以 cancel
個手術室 booking,因為阿B易出,可減少用力而令血壓上升,如果盤骨個位只係剛剛夠位,就開刀生好d~

另外,我又問佢好唔好用無痛分娩,佢唔建議用,因為如果用咗無痛分娩,而子宮頸又開得慢or無乜反應,就要轉緊急開刀,到時又要比多次麻醉師的費用,又要比附加費比佢同醫院,起碼多2萬,唔太值得~





另外,如果作動時已feel到自己有頭痛or頭暈,就去QE生好d,因為入c+生,如果出現抽筋情況,會被送入lCU,保守估計,大約要2萬一日,止少要留2日,條數好襟計,佢覺得唔值~

之後靳醫生就叫我瞓上床,等佢睇下阿 b 而家個情況先~



(阿 B 的心跳
(阿 B 的頭圍)

(阿 B 的肚圍)

(阿 B 的大脾骨長度) 

之後靳醫生幫我照埋阿 b 個 4d 樣,照的時候,阿 b 初時係用隻手遮住咗半邊面的,之後靳醫生拍下我個肚,阿 b 就拎開咗隻手,比我哋睇到佢個樣呀,仲有正面睇添~

今次睇落阿 b 塊面仔無上次咁多肉,但都係有 d 肉地嘅,肥嘟嘟咁,不過靳醫生話阿 b 只係塊面前多 d 肉,個身型都 ok,係中等 size,唔算肥,同埋應該係高妹來的,因為大脾骨大咗個幾星期呀~

而家係 100 個bb 入面,都係大約排 70 度,係中碼偏大 size 的 bb 來~











同埋阿B而家先落咗31產道咋,醫生話佢應該唔會咁早出來,而家都成6磅 半,仲有4星期,起碼都7磅 半至8磅 ,聽完佢估阿 b 的重量,我真係有d驚好難生,再加上佢話肥人並不代表盤骨大的~



而家真係好驚2星期後 check 完盤骨唔夠濶,令BB難出來,而令我要開刀;又驚可以順產時,因為太痛而令血壓上升/抽筋,比人捉咗去lCU,唔知幾錢埋單;又驚開刀唔知有幾痛,咁多樣嘢擔心,d血壓想正常都難啦~


二零一二年十月廿日 星期六


唔知阿B係唔係錫住媽媽,今日早午晚量咗3次血壓,都好正常(12x-13x / 7x-8x),希望可以保持住,直到生咗阿B為止~


 


沒有留言:

張貼留言