2012年5月31日 星期四

第二次政府產檢 - Oscar Test (11wks5d)

二零一二年五月四日 星期五


 


QE 果邊約咗今日上午 8 點半去做 Oscar test,七點鐘度就同老公出門口去 QE 了,真係比返早仲要早呀~


 


8 點半去到 QE,點知仲未開門,差唔多 5 分鐘後先開門比人入去,之後就自己去磅重,同埋 mark 低係張覆診紙的票尾度,然後就去 13 號房門外坐等叫名~


 


差唔多 9 點先叫我個名入佢,係一位護士長幫手我做 Oscar test,姑娘叫我上床瞓低等佢幫我照,照緊的時候,唔知係唔係阿 b 的位置唔係咁好,姑娘打咗我個肚幾下,仲要幾大力添,攪到我有 d 痛,同時間我見到阿 b 好似蝦仔的彈咗幾下,好得意呢~

之後姑娘用咗 2 個角度來度阿 b 的頸皮厚度,我見到 show 出來分別係 0.16x cm  同埋 0.12x cm,之後我問姑娘見到性別未,佢又串串地話而家 bb 咁細,睇唔到 wor,然後好求其咁掃咗一下 bb 的下身,就話睇唔清楚呀~


姑娘講嘢有d 惡同埋串串地,又唔太解釋照到的地方係乜嘢來,要我問佢先講,佢只係話頸皮唔算厚,佢唔會講有幾多 cm,要自己睇,你唔講人哋點知睇邊度呢?? 好彩我之前係私家照過 ultrasound,都知道 screen show 出來的嘢大約係乜 (因為私家有解釋過),所以我先識睇少少,相反老公就睇到一頭霧水了~


照完就叫我用佢果塊布抹返身上的啫哩,我當然無用啦,都唔知乾唔乾淨,又咁多人用過,點知上手有無皮膚病嫁~


 


臨走前,姑娘叫我留多次小便,話上次果次可以污染咗,所以用唔到,要留多次比佢哋做研究,另外要去 2 樓抽多次血,分析唐氏綜合症的機率,之後就走得~


 


今次幫我抽血的係一位男士,我覺得手無上次果位咁好,有少少痛,不過佢都有安撫過我唔駛驚,同埋今次佢唔比老公係度陪我 lor,攪到我驚驚地~


沒有留言:

張貼留言