2012年5月20日 星期日

第二次私家產檢 (7wks1d)

二零一二年四月二日 星期一

由上次產檢到今日為止呢 2 個星期,簡直係渡日如年呀,我日日都好擔心同好驚,因為我驚見到唔傳說中的閃閃~

今日係預定的時間到達靳醫生的診所,今次好多人等緊呀,我等咗差唔多 45 分鐘先到我咋,係門外等待果 45 分鐘,我真係等到發癲呀,個人又擔心又緊張,個心仲跳得好快添,希望一陣都聽阿 b 強而有力又快的心跳啦~

好彩係等待的呢 45 分鐘,有老公陪住,又有一位係 baby kingdom 識的朋友仔一路同我 whatsapp 傾計,我的心先定返 d 咋~

終於到咗要面對的一刻喇,入到去見到靳醫生,佢先問下我呢 2 星期有冇唔舒服,又問下有無孕吐,我就話比佢知無乜事,只係有 d 身痕,同埋食咗惠氏多種維他命有少少難去便便~

之後就佢就話幫我轉過另一種維他命,同埋比定 d 止痕藥我,然後就叫我瞓上張床度,幫我照 ultrasound,睇下見到阿 b 未~

一照就見到胎囊入面有一 pat 白色嘢,靳醫生話呢 pat 白色嘢就係阿 b 啦,而家阿 b 的 size 有 1.08cm,電腦計出來有 7wks1d,預產期係 11月18日。



我問靳醫生有心跳未,佢話梗係有啦,仲指比我睇添,原來係一點白色閃閃下果個就係心跳了,之後我問靳醫生可唔可以比我聽下心跳聲,當然係無問題啦~



第一次聽到唔係好清,靳醫生再放大 d 比我哋聽,呢次聽到喇,好似火車行緊咁的聲的,好得意呢~

我再問靳醫生,阿 b 的心跳夠快未呀 ? 佢話照佢睇應該 1 分鐘 over 咗 120 下,正常無問題~

靳醫生再話其實心跳快慢其實無乜關係的,就算心跳一直好快,都唔代表阿 b 係健康,所以叫我哋唔駛咁介意快慢,同埋要 mon bb 的心跳,唔係就咁睇一陣就得,起碼要 mon 住半個鐘以上先可以分析到的~

聽完靳醫生所講,即時放下心頭大石,成個人都 relax 晒~

我再問下靳醫生有無得做 oscar 同埋照結構,因為 QE 果邊唔知安唔安排到,之前問過話要等第一次見姑娘時,評估下先知有無得做,靳醫生教我到時同姑娘講,我生時候夠 35 歲 (我 9 月生日前夠 35 歲),係高齡產婦了,睇下姑娘肯唔肯安排,靳醫生真係蠱惑呢~ (雖然佢唔教我,我都諗住咁做,ha ha.....)

靳醫生再話,如果 QE 真係安排唔到,佢診所都有另一位醫生可以幫我做的,叫我去完 QE,如果真係安排唔到,就即刻打電話來 book 果位醫生,佢仲比定咗 d 資料比我添~

之後就同靳醫生講再見,出返去等拎藥,同埋 book 埋 4 星期後的產檢 booking~

沒有留言:

張貼留言