2012年5月20日 星期日

第一次私家產檢 (5wks1d)

二零一二年三月十九日 星期一

由之前 plan 想生 bb 的時候開始,我就已經做定 research,第時有咗會搵邊個醫生幫我接生,同埋做產前檢查,最後決定搵成日接受訪問的靳嘉仁醫生~

所以當我拎咗懷孕証明信後,就即時打電話去 book 靳醫生,點知都要等 2 個星期先有得睇~

好不容易,終於都等到第一次見靳醫生的日子,我同老公係 book 咗的時間到達靳醫生係尖沙咀的診所,大約等咗半個鐘就到我哋入去了~

靳醫生比我第一個感覺係幾 nice 的,不過講嘢唔太多,可能係第一次睇的關係掛,但如果問佢嘢,佢又會好詳細咁解釋比我哋知~

靳醫生先問下我 last m 的日子,又問下我之前 d cycle 準唔準咁,我又話比佢知我不嬲 d m 都準的,同埋我有 check 過自己的排卵日應該係 22/2,靳醫生仲講笑咁嘅口吻話邊日排卵我都知?! ha ha..... 當然啦, 因為我有用排卵棒 check 住嘛~

之後靳醫生就叫我瞓上張床度,幫我照下 ultrasound 先,結果只係見到胎囊,仲未見到胎芯同埋胎兒,胎囊的 size 就有 1.38x0.85cm,位置正確,唔會係宮外孕,靳醫生話而家大約得 4 周,最多都係得 5 周大,所以未見到胎兒同埋心跳都算正常,同埋我又無流啡/紅,所以佢唔幫我照陰超了,叫我哋  2 星期後返來再照,到時應該會見到了~



不過照 ultrasound 時,靳醫生話我個子宮纖維瘤有機會令我唔可以順產,要開刀生,因為個瘤的位置比較低,好接近產道,如果個瘤再增大,有機會阻住 bb 係產道出來,同埋就算開刀,都要避開個瘤的位置,所以唔可以係咁低的位置開刀,佢建議開刀就唔好搵政府醫院了~

之後靳醫生問我想係邊度生 bb,我話想搵佢幫我接生,佢問我想去邊間醫院生,我話想去九龍法國 or 仁安,佢即時話建議我 book 咗九龍法國先,無位先去 book 仁安,因為九龍法國可以最遲 16 周先要比訂金,但仁安就要係 book 咗之後的 2 星期內比訂金,佢覺得好似九龍法國的安排好 d,所以我都照跟佢的做法啦~ (雖然我想係仁安多 d)

 之後就同靳醫生 say goodbye,出返去等拎藥,靳醫生比咗葉酸同埋惠氏多種維他命比我食,仲有 5 張 ultrasound 的相比返我哋添~


沒有留言:

張貼留言