2012年5月14日 星期一

Bingo 了!~

二零一二年三月四日 星期日


 


早上九點醒咗,即刻拎枝 clearblue digitial 出來,等待果 3 分鐘,實在太漫長了~


 


終於都過咗 3 分鐘了,clearblue digital result 了,如下圖:


 



我即時叫咗老公來睇,真係難以致信,高雄墾丁之旅要取消了
~


 


二零一二年三月七日 星期三


 


今日放工後,老公陪我去了睇開的家庭醫生,再驗多次,同埋拎信去排期~


 


今日亦都係我父母的生日,拎完信後就同我父母一齊食飯慶祝,老公仲將呢個好消息話比我父母知,我媽知道後即時開心到掩埋塊面係咁笑添~


 


食飽飯回到家後,老公就打電話比奶奶,話比佢知呢個消息~


 


唔知係唔係今日行得多,點家後竟然有少少流啡,好驚~


 


老公為安全起見,要我明天在家休息,唔比我返工~


 


二零一二年三月八日 星期四


 


老公返工時我已經醒咗,但又無乜嘢做,所以就上下網,等到九點幾就打電話 book 定靳嘉仁醫生做產檢,如無意外都會搵靳醫生幫我接生~


 


因為仲有少少流啡,原先諗住搵靳醫生照下先,但由於靳醫生太 full,第一次的檢查,最快都要 19/3,唯有 book 咗先~


 


之後又打電話比之前睇開的 Dr. LO,睇佢可有無期可以幫我照下,點知姑娘話而家太早期,就算照都睇唔到 d 乜嘢,Dr. LO 話開 d 安胎藥比我食,叫我即刻過去拎藥,咁我就過咗去 Dr. LO 中環的診所拎藥,拎完藥後就回家,之後就瞓教,一瞓就瞓咗 5 個鐘,都仲係勁眼瞓,crazy!~


 


二零一二年三月十日 星期六


 


早上十時多就出門,去 QE 登記,我哋大約十一點半到達,結果要 12 點三先走得,條隊鬼咁長,只係開一個 counter 做登記,真係等到忟呀!~


 


而家約咗 16/4 第一次產檢(果時應該第 10 周了),仲要只係見姑娘,再由姑娘評估要唔要做早期唐氏測試同埋照結構,登記果位小姐話未必可以安排到的~


 


10 周先做第一次產檢,而早期唐氏測試就要係第 11 13 周做,我唔覺得佢哋可以比到期我做 lor~


 


至於照結構,我估應該安排到的,但聽姑仔講,佢係聯合照結構時,個醫生好 hea 下,講嘢又唔 firm 咁,所以 QE 就算會幫我做,我都會再搵私家做多次,心目中想搵照結構權威 林勇行醫生,但唔知 book book 到期~

之後的個多星期,因為仲未有得照 ultrasound 住,所以差不多每日都會用唔同牌字的驗孕棒來驗下孕,咁先可以比到信心我知道小 b 係成長緊的~










1 則留言:

  1. 恭喜晒呀!! ^^
    [版主回覆06/02/2012 09:21:45]Thanks!~

    回覆刪除