2012年5月20日 星期日

第一次政府產檢 (9wks1d)

二零一二年四月十六日 星期一


 


QE 果邊約咗今日下午 2 點去,仲話要老公都要出席,所以就一齊放半日假去 QE~


 


到達QE 時,首先登記,然後就叫我哋睇一段有關唐氏綜合症的短片,之後安排入房聽有關產檢的簡介會,再等叫名見助產士~


 


我係第一個被叫名入去見助產士的,但由於地方有限,姑娘 check 完老公的身份証之後就叫咗老公出外面等,原來今日叫老公來的用途就係來 check 佢的身份証,仲要原來係可以由我帶 ID copy check 都得的,咁上次登記的時候,就唔好同我講要叫埋老公來嘛,留返老公 d 大假遲 d 先用嘛~


 


另外,就係上次去登記時比的小冊子,裡面話每次去檢查都要帶定 vv 去的,點知我帶咗佢,姑娘話今次唔駛,要的時候會再通知,咁你張小冊子又咁寫,唉~


 


不過姑娘真係好好,問症問得好詳細,亦都小心記錄低 d 資料,仲同我安排晒所有必要的產前檢查添,例如:Oscar、結構、飲糖水等等~


 


姑娘話我好彩,因為我係邊緣 case,我而家只係 34 歲,生的時候先夠 35 歲,所以嚴格來講唔可以當我高齡產婦的,亦由於我 cycle長的關係,所以登記時由 last m 個日子來計我的周數,我比其他人第一次來的時間早咗,所以都仲有位安排到比我做呢 d checking~


 


安排完呢 d checking 的期,姑娘仲要叫護士長過來核實 d 資料,同埋約好的期的時候岩唔岩,真係估唔到又幾好 wor,令我對政府醫院有少少改觀啦~


 


成個過程差唔多一個鐘先完成,離開前,姑娘想我幫手佢做一個研究,但要即場留 vv 比佢,我問佢我帶咗 vv 來,可唔可以用呢個,佢又話唔得,咁我見姑娘咁好人,就幫佢手做呢個研究啦~


 


留完 vv 後,要到 2 樓抽血,之後就可以離開~


 


去到 2 樓,有位抽血員見我拎住個產檢袋就叫我埋去,同我講要抽 5 枝血來做檢查,我聽到 5 枝咁多已經有 d 驚驚地 (因為我最怕打針啦,抽血都好少少),之後佢同老公都不斷安慰我,叫我唔駛驚,又同我傾下計分散我的注意,好快就抽完,仲要一 d 都唔痛添,抽血員真係好好人呢~


 


經過呢次,我真係對政府醫院改觀咗好多,無網上 d 人講到咁差,相反仲好好添~


 


另外,我係QE 2 個鐘,所見的 b6 唔多,相反見到幾多印巴籍人士來做產檢。只係見到有幾個 b6係登記處要求 d 姑娘收佢症,等佢哋可以係度生 bb,當然係比 d 姑娘打發走啦~


沒有留言:

張貼留言