2012年5月31日 星期四

第三次私家產檢 (11wks5d)

二零一二年五月四日 星期五


 


去完果個所謂 BB 展,我哋就去返 TST,去靳醫生度做第 3 次產檢,今日係靳醫生放完大假返來的第一個工作天,所以診所勁多人 lor,我哋 6:30pm 去到,都要等到差唔多 7:30pm 先有得睇~


 


見到靳醫生,又係問下我呢排身體點,我同佢講上星期感冒,醫生幫我 check過血壓有 d 高,叫我問返產科醫生呢度,咁靳醫生就叫姑娘幫我 check 下血壓,真係高咗好多呀,有成 178/117,我都未試過咁高嫁 (上星期都係 158/102 ),靳醫生產婦 20 周前的高血壓唔係個 b 影響,係產婦本身的問題 (但我未有 bb 前,都無血壓高的,真奇怪~),所以佢 refer 我去睇內科醫生~


 


之後就同我照 ultrasound,睇下阿 b 的情況,阿 b 一切 ok,大小亦屬正常範圍,我哋仲問埋靳醫生有關阿 b 的性別,因為奶奶好心急想知~




 


靳醫生話阿 b 仲係好細過,而家睇唔太準,如果要佢講,佢會覺得有 6 成係囡,聽到時我同老公都有少少唔開心,因為第一我哋唔想老爺奶奶失望;第二我哋只想生一個 b,如果係囝的話,應該唔會有再追的壓力,但如果係囡,肯定會有壓力 lor~

可能靳醫生見我哋有少少失望,所以佢再補多句話而家未準的,下次返來見佢時再睇多次,應該就準喇~

之後,我哋就出返去,等拎埋藥,就去食飯,其間我同阿爸傾電話,講咗比佢知阿 b 係囡來的,佢老阿媽不知幾開心,話囡好呀,第時乖 d,又會照顧父母多 d~

回家後,奶奶打電話來問今日睇成點,又問知道阿 b 性別未,我講咗比佢知,聽得出佢有少少失望,不過佢好快補飛話囝囡都無所謂啦,最緊張健健康康咁出世~


沒有留言:

張貼留言