2012年5月31日 星期四

百家寶 BB 展



二零一二年五月四 星期五


 


離開 QE 之後,我哋就過咗灣仔,因為有百家寶 BB 展嘅 free ticket,所以就打算入去睇下嘢,另外我仲有剪咗 d coupon,可以換價值 $500 的媽咪百寶袋,但規定咗個鐘限量派發 55 份,由早上 11 點開始派發,所以我哋就去 pizzahut 食個 lunch 先,等 1 點幾轉先入去拎媽咪百寶袋~


 


我哋去到的時候,岩岩 1 點鐘,點知現場廣播話媽咪百寶袋、尿片、奶粉今日的 quota 全部已經派晒,我就好奇怪,跟住問職員,唔係規定咗個鐘限量派發 55 份咩?? 點解會全日 quota 已派晒? 職員話朝早太多人,所以提早派發,真係有無攪錯呀?!


 


後來上百家寶個 facebook,見到好多媽咪留言罵爆主辦單位的安排差,原來今朝有 d 媽咪排咗成 2 個鐘,乜都拎唔到,又有 d 人一個人拎咗 9 份走 (coupon 上寫明每人每日只可拎一份,仲要登記個人資料先可以拎),亦有婆婆係度排隊拎,亦有男人係度排隊拎,總知就係安排失當啦~


 


咁無得拎都算啦,橫掂都嚟咗,都行下啦~


 


入場時派發咗一本 coupon 集的,好多商戶都話填好資料入會就可以有禮物的,點知又係呃人的,好多商戶的贈品都話已經派晒,但如果你幫佢買嘢,果 d 所謂的禮物又會出現返嫁 wor~ (當時只係 1 時多,現場人又唔係多,個 expo 只係開咗 3 個鐘,咁快就派晒 d 禮物,明眼人都知係乜事啦~)


 


就算有嘢禮物拎的商戶,送咗嘢都係好少,好似試用裝奶粉 1 條、BB 成長身高尺等等,完全同荷花主辦果個 BB 展無得比~



 


仲有就係呢個展,有關 BB 用品的商戶得幾間,d 嘢又貴 wor,仲要勁多sales係度sell旅遊,sell信用咭,sell團購,sell保險,似推銷會多d,冇乜大既嬰兒用品牌子,奶粉商,尿片商都唔多見有,冇嘢買又冇特別優惠,又多影相的 studiosell 教育 dvd d,真係無乜嘢睇 lor~


 


其實我最想睇就係 BB 用品,同埋 d 奶粉果 d,但真係欠奉 lor~


 


行行下,突然聽到有人話有剪 coupon 的媽咪可以排隊拎媽咪百寶袋 wor,咁我哋咪又去排 lor,原來要拎飛先,叫我哋 4 點返去登記,咁岩我 4 點要去聽雀巢的講座,咪叫老公去拎個媽咪百寶袋 lor,點知老公去到又話無晒,但叫佢留電話,遲 d 通知我哋,可郵寄返比我哋 wor,聽住先 lor~


 


我哋行咗 3 個鐘度,只係買咗 2 pack 紗巾,同埋 3 bio oil,其他嘢買唔落手~





 另外又聽咗雀巢的產婦教室,內容都幾好,聽完仲有份禮物添 (唔聽係唔會有嫁),斱算係全日裡面收到最「貴」的禮物了~


後記:係 BB 展完咗後的 3 星期度,突然有人聯絡我哋,話會速遞返 2 個媽咪百寶袋比我哋,估唔到佢哋都叫做言出必行,但佢哋送埋嘅嘢,岩唔岩用我就不作評論了~







沒有留言:

張貼留言