2012年5月14日 星期一

疑似 bingo ?!


過完農曆新年之後,我就沉迷咗睇台劇,煲完一套又一套,連平時成日掛住生 bb 的嘢,都忘記得一乾二淨~

 


由於太沉迷台劇的關係,係二月尾的時候,突然好想去高雄同墾丁玩下,連旅遊團都已經揀好,仲諗住係 3 月尾去添,但突然腦中閃過一個念頭,叫我等埋 3 月頭 check 咗中唔中先報名,所以就唔報團住喇~


 


二零一二年三月三日 星期六


 


今日係排卵後的第 10 日,晨早 6 點就醒咗,原先諗住用紅 d 同秀兒排卵條 check 下有冇料到,如果無就安心下星期初可以去報團,點知秀兒竟然出現深粗,連紅 d 都有 50%,果刻心入面諗唔好玩我 wor,我想早 d 個有無得去台灣啫,做乜比 d 我未見過嘢我比我睇呀? (因為我排卵後 & m 前係唔會有呢個情形的) 唔通呢次有機會? 果刻好想即時 check 秀兒驗孕棒同埋綠 d,但心諗今日先係排卵後第 10 日,應該無咁快可以 check 到嫁 wor,所以就唔理佢住~











 


下午仲同老公去咗長洲,行咗天后廟同埋張保仔洞,仲買咗 d 長洲好出名的蝦丸添~


 


去完長洲返到屋企,心郁郁想 check 下秀兒驗孕棒同埋綠 d,再加上 check 多次紅 d 同秀兒排卵條,過咗幾分鐘後,紅 d 同秀兒排卵條比今朝更深色;秀兒驗孕棒就有淺線;而綠 d 就有淺控,我即時叫老公來,睇下係我眼花定真係有~








 


老公就話見到秀兒驗孕棒有淺線,綠 d 就見唔到,攪到我個心好亂,決定聽朝用 clearblue digitial check 下先~


 


呢晚由於太緊張了,我成晚都瞓下醒下咁,終於係早上五點瞓著了~


 


沒有留言:

張貼留言