2014年8月22日 星期五

Trial Lesson @ Bizzi Kids

二零一四年八月十六日     星期六


 


上 2 星期的 BB Expo 內,係等緊拎雅培隻熊仔的時間,見到有間 Playgroup 播緊段介紹影片,見到影片中的外籍老師好熟口面,好似彤彤初初係 Kiddo Zone 上堂時果位老師(Ms Shona),係呢個時候,呢間 Playgroup 就有位職只行埋我身邊,原來係之前一位係 Kiddo Zone 做的職員,佢而家轉咗來呢間新公司做 -- Bizzi Kids~


 


佢同我講返,原來 Bizzi Kids 原先係 Kiddo Zone 係荃灣開的分校來的,但後來老闆想分返開 2 間公司,用唔同的方式去教導學生,所以就用咗新的名字了~


 


之後佢仲問我去唔去試下堂 (Free 的),仲可以用 $100 hold 住個學費優惠,所以我當時就留咗資料,同埋比咗 $100 hold 住個優惠先~


 


今日就帶彤彤去試下堂先,先講地點,係荃灣 MTR 出來,行大約 5-10 分鐘天橋就到達門口,落雨都唔怕會濕身;至於環境方面,2 邊都差唔多大,呢邊有 3 個課室 (Kiddo Zone 得 2 個),所以課室同埋比家長等候的地方細咗;星期六的幼兒課程由 Ms Shona 教返,佢係九龍塘的幼稚園教了超過 10 年,仲係唔同的幼稚園做過課程總監,所以對幼兒教育好有經驗,亦都因為咁,我哋佢哋都幾有信心~


 



 


先來 15 分鐘 warm-up 時間,小朋友各自各玩,唔太多交流,所以我同彤彤過咗去枱仔果邊玩~


 



 



 



 


Warm-up 完之後,就正式上堂,Ms Shona 先來自己介紹,之後就一齊唱 Good Afternoon Song, Hello Hello Song, Days of the Week, How's the weather 等等,彤彤不嬲有上開 Kiddo Zone 的堂,成日都唱呢幾隻歌,所以佢一聽到音樂,已經知道要做乜動作了,但我眼見其他小朋友同埋家長,好似唔係好知要做乜動作咁(可能佢哋岩岩來上堂無耐掛),而 Ms Shona 又無特別講要點做~


 


之後再唱咗 Round and Round the Garden like a Teddy Bear, Row Row Row the boat, Driving Song 等,之後就由 Ms Shona 來扮廚師,係度煎腸仔,一路煎一路跌 d 腸仔出來,再叫小朋友執返比佢,一齊數下有幾多條,彤彤見 d 腸仔一路跌出來,一嘔係咁笑,睇得好開心,但其他小朋友又係無乜反應咁?!


 


最後一個環節係 Finger Paint,我幫彤彤用手指點 d 顏色,再引導佢印落張畫紙上面,就完成咗佢第一幅 Finger Paint 喇!~



 


上完堂之後,職員問我哋用唔用埋個優惠價報堂,我哋最後決定報 8 堂 (送多 1 堂),承惠 $1380,雖然報 12 堂低 d (送多 2 堂)~


 


之後我哋就行咗去愉景新城食 Tea ,因為果度有巴士可以過灣仔 (入美食展,下一篇文再講)~


 


由於要等位,所以拎咗飛就帶彤彤四圍行下玩下先,等咗大約半個鐘就有位,食埋飯我哋就搭巴士過會展,向美食展進發喇!~


 



 



 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言