2014年8月22日 星期五

Candy Crush @ Megabox + 嫲嫲生日食飯

二零一四年八月十七日     星期日


 


由於今晚會去九展食 Buffet,所以我哋下午先到 Megabox 行下街先~


 


彤彤見到咁多 Colourful 嘅 Candy Crush 佈置,就二話不說走過去行來行去,又四圍摸下咁,好辛苦先可以叫佢我哋影幾張相咋~


 



 


 



 



 



 



 



 



 



 


影完相,我哋就去行埋 ikea, Aeon 同埋反斗城,原先實惠個姨姨比咗個氣球比彤彤玩的,但佢跌咗幾次落地,所以我就唔比佢再玩 + 丟埋,點知我哋去到反斗城,佢見到 d Kitty 氣球,就扭 Daddy 買比佢,當時我行咗去另一邊,我彼到來見到佢拎住個波波,又唔肯放低,仲自己揀埋要邊款,無法啦,唯有買比佢啦~  之後一路都要拎住,無再跌過落地,ha ha.....


 



 



 


係 Megabox 行到 5 點半,我哋就行過去九展,去 759 Baby Store 潮聖一下先,但有點失望,地方雖然大,但原來唔係全部都係賣 BB 嘢,只係得幾個貨架係咋,同想像中有少少差距 lor~


 


到 6:20PM 我哋就去拎位 (之前已 Book 位),等埋大家來到,就食嘢,不過彤彤一早已經心急,係未齊人時,已經食咗少少海鮮弼喇!~


 


奶奶 / 嫲嫲生日快樂、身體健康!~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言