2014年8月21日 星期四

SANRIO星級甜品學府 @ Langham Place

二零一四年八月十日     星期日


 


由於尋日我同老公都有事忙,所以無帶彤彤出街,所以今日得閒就帶彤彤四圍去先~


 


今日我哋出咗好多人的旺角,先去 Langham Place 食 lunch 先,之後就去排隊拎彤彤的至愛 -- 波波~


 


排隊持波波前,要先入 Facebook 揀咗 3 個心水選擇,之後就可以排隊等拎波波,我哋用咗 3 個 account 申請,結果 3 個 account 都拎唔到第一志願 (Kitty),只係拎到一個第 2 志願(Melody),一個第 3 志願(Little Twins Stars),同一個無選擇過的志願 (XO)!!


 


拎唔到 Kitty 真係有 d 失望嫁,因為我同彤彤都鍾意嫁嘛,仲要排咗一個鐘,先有得拎添,唉~


 


拎完波波,本來係想影相的,但真係太多人了,個個影相位都大排長龍,所以我哋決定唔影住~ (不過要讚下 Langham Place 的安排,個個影相位都有圍欄圍好比人排隊,一組人影完到下一組,唔駛攪到好多人迫埋一齊爭位影相)


 


之後我哋過咗新世紀行街,佢裝修完之後,我哋都無行咗,所以就過來睇下有乜嘢新攪作,我哋就帶彤彤出咗去新世紀個遊樂場玩咗陣添~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


行多陣,我哋就食埋飯先,之後再返過去 Langham Place,睇下多唔多人影相,見到人唔多就快手影埋先回家~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言