2014年8月8日 星期五

BB Expo 2014

二零一四年八月二日      星期六


 


今年嘅 BB Expo ,早一日已經係 Baby Kingdom 到收晒料,知道今年勁多人,特別係 B6,又知道有邊 d 係必拎的贈品,同埋奶粉商送乜嘢玩具等等~


 


 


所以今年無帶彤彤一齊去,因為知道有好多嘢要拎,所以決定放低彤彤係公公婆婆家中,而我就一早向會展進發,老公因為要返學,所以下午才入來會合我~


我大約九點四就到會展,距離可以入內仲有40分鐘,估唔已經有成兩百人以上係度等入場,所以我都排埋一份,好彩我有帶定私家櫈可以坐下,唔係就白白要企 40 分鐘喇~


 



 



 



 



 




入到場後,先去安滿拎 coupon book;之後就去排牛欄牌的 BB 車涼𥱊;再即時去雅培買奶粉,再拎住買奶粉送的 2 大盒玩具去排雅培的遊戲,足足排了個半鐘先玩到(當時職員預計要排 3 個鐘的),之後才可以拎錄音熊仔同埋筆,之後就坐係場邊休息一下再行過~



 



 



 




拎晒/買晒想要的嘢,就等埋老公入來會合,再一齊去行個展同埋 shopping,一直行到七點三才離開~



 



 



 



 



 




今日的戰利品:
1. 8 罐雅培 3 號奶粉,送了 2 個熊仔帳蓬同 2 盒 Vtech 廚房玩具($1848)
2. 2 隻 Calibowl ($115)
3. 20 包余仁生開奶茶 ($100)
4. 6 個 TT 9 安奶樽 ($285)
5. 一袋 100 個彩色波波 ($72)


 



 


 


 



 



 


下面呢 d  就全部都係贈品來的~


 



 



 



 


行完 BB 展後,我哋就回家放底晒 d 嘢先,之後就拎咗一盒買奶粉送的玩具、一個買奶粉送的帳幕同埋一袋波波,過去我父母家食飯~


 


我哋一入屋,彤彤見到我哋拎住咁多玩具,就即刻走埋來,叫我哋拎出來比佢玩,我一邊拆盒,一邊清潔 d 玩具配件,佢已經急不及待拎上手玩了~


 



 



 



 



 


 



 



 



 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言