2014年8月21日 星期四

Happy Friday @ TST

二零一四年八月八日     星期五


 


又到星期五,老公放工後,火速去公公婆婆家接彤彤,再出來 TST 同我回合,之後我哋就去了行 K11,仲係果度食埋飯(上海婆婆336),今晚都幾多人等位,我哋由 8 點等到 8 點九先有位~


 


等下等下,等到彤彤都瞓著咗 (心諗: 仲好,可以食餐安樂飯,唔駛比個百厭精攪住晒,呵呵~),我哋可以愎慢食下嘢,樣樣都好好食呀,值得等咁耐呢,Yummy!~


 



 


食飽飽後,我哋就慢慢行過去海港城果邊,彤彤都係呢個時候瞓醒了~


 


我哋先行 LCX ,行下又影下相咁~


 



 



 



 



 



 


之後落返下層果層影 Snoppy~


 



 



 



 



 


仲有個滑梯係度比小朋友玩,彤彤當然唔放過,要我哋比佢玩下啦~


 



 



 



 



 



 



 



 


影完室內,就出設碼頭影比戶外果隻大 Snoopy,之後就回家了~


 



 


 


沒有留言:

張貼留言