2014年8月6日 星期三

31st Lesson @ Kiddo Zone

二零一四年七月廿六日     星期六


 


今日係 last 一堂了,但我哋暫時唔打算再買堂住,一來覺得學嘅嘢好似分別唔大,二來又想試下其他 Playgroup,三來8 月份的星期六老公要返學,我唔想自己一個帶彤彤返 Playgroup 咁辛苦,所以都係休息返一個月先算~


 


今日如常地 2:30pm 就到達,先來 15 分鐘的 warm-up time ,之後就開始上堂了~


 


今日唱了的歌有:Hello Hello Song, Good Afternoon Song, Where is pointer, How's the weather, ABC Song, Row Row Row the boat, Byebye Song, etc.


 


另外今日 Mr. Daniel  教小朋友唔同的形狀,同埋顏色,仲有得玩 Playdoh 添~


 



 



 



 



 



 



 



 


今日上堂時,彤彤的一位女同學攬住彤彤,點知佢哋攬攬下,竟然頭撞頭,起初我唔知發生乜事的,我只係奇怪彤彤個同學仔,點解玩玩下突然係度喊,但彤彤又無嘢嫁 wor,仲係度繼續玩的,後來有其他媽咪話我知,先知佢哋頭撞頭,我咪抱起彤彤睇下佢點,又無紅又腫 wor,其他媽咪仲話彤彤咁叻唔怕痛添,我就講笑咁講話平時佢撞埋我度,我喊佢都未喊呀,佢練咗鐵頭功嫁,ha ha.....


 


上完堂,老公過來會合我哋,之後就去了荃灣,因為老公部平板又差唔到電,所以又拎返去上次果間鋪度叫師夫再跟一跟 (因為有一個月保養的),之後發覺係個差電位仲有少少鬆,所以再拆出來燒一燒返緊就得返了~


 


之後就係荃灣行咗一陣街,就去食飯,之後就回家了~


 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言