2015年11月9日 星期一

特別的 Halloween 慶祝活動 - 播道醫院 3 日 2 夜之旅

二零一五年十月三十一日      星期六

今日係 Halloween,一早起床仲諗緊帶彤彤去邊玩好,點知 ...... 變咗播道醫院 3 日 2 夜之旅~

件事係咁的,話說近排條頸、左邊肩膀同埋左手都好痛,係好似入面成條筋連埋一齊痛,咁就去睇醫生啦,睇完第一次只係好少少,所以再睇多次,仲打埋止痛針同埋食多一隻強力 d 嘅止痛藥~

點知食咗強力止痛藥第二日(28/10),去便便時發現好多黑色水,起初以為係 d 藥令便便有顏色 (因為我無肚痛又無其他唔舒服),所以就再觀察下先。第二日 (29/10) 唔知緊張定點,又去唔到便便 wor,第三日 (30/10) 終於有便便,雖然無黑色水,但清潔時係墨綠色 (唔係黑色,但又唔係啡色,係啡黑偏黑果隻),心裡面有 d 擔心,同老公同埋我父母講咗,佢哋都叫我同返醫生講,睇下係藥物影定其他問題~

所以今日 (31/10) 就打電話去問下醫生先,醫生聽完就話似係痾血,好大機會係胃出血,但要入院照過胃鏡先可以知道真正原因。

聽到呢度,我已經好驚,醫生叫我快 d 落佢醫務所,比佢做 d 簡單檢查,睇下我嘅情況先~

所以我同老公就即刻落去醫務所,又叫咗公公婆婆過嚟我家,幫手睇住彤彤先~

醫生先幫我量血壓,唔知係唔係太緊張,竟然高到不得了 (188/125),我都嚇咗一嚇,之後醫生叫快 d 入院,最好即去急症室,佢可以寫紙比我,但我唔想入政府醫院,因為怕唔知等幾耐先排到照胃鏡,又驚無得麻醉咗先照胃鏡會好辛苦,再加上我公司有住院保險包,應該都 claim 到部份錢,所以我要求去私家醫院~

醫生好好人,即時幫我打電話去播道 (佢掛單醫院) 問今日有無位照胃鏡同埋有無床位,醫院果邊好快就 confirm 5:00pm 有位,所以醫生就叫我回家拎返少少日用品,就即時入院,醫生話大約預 15-20K 出院~

2 點半去到播道醫院,即時辦理入院手續,3 點前就已經上到我果個床位,根住有姑娘嚟問診,之後叫我換咗手術袍先,再幫我係右手種豆同埋吊葡萄糖~

 photo 001_zps5p6ldmyt.jpg

大約4 點半,醫生都到咗,佢知道我驚,都安慰咗我一陣,之後就叫姑娘幫我過床,準備去照胃鏡~

入到一間小型手術室,醫生見我仲係好驚,就係度攪下笑攪下氣氛,之後有位姑娘幫我係口入面噴咗一啖好苦嘅藥水,再聽到醫生話而家幫你打麻醉針,個「針」一講完我就瞓著了~

唔知過咗幾耐,我開始有返知覺,聽到醫生係度講:「好嚴重嘅胃潰瘍,都好多年未遇過呢 d 咁嚴重嘅 case了」之後我就被推回病房 (果時可能麻醉藥岩岩過,我都唔係好記得點樣返到病房)~

過咗一陣,醫生就嚟到我床位,話我知我有嚴重胃潰瘍,仲要唔係因為今次食止痛而引起,應該一直都有,而我自己唔知,而今次嘅止痛藥,令我有一個新嘅傷口,不過見到已經結咗蕉,暫時無再流血,而其他舊傷口,都有6 個,佢要我留院吊胃藥,等個胃快 d 好返,但由於 d 胃藥要經生理鹽水吊入身體,所以左手都要種埋豆~

姑娘幫我係左手種豆,點知第一次唔成功,仲要拮到我勁痛,佢話等我休息一陣再試。

 photo 002_zpsga2uqbm5.jpg

之後有另一位姑娘嚟幫我再種豆,呢次就成功喇,所以今晚兩隻手都插晒針,唔可以落地了~

 photo 003_zpswqnapbfh.jpg

晚上奶奶同埋姑仔都嚟咗探我,大家都覺得,好彩 check 一 check ,唔係都唔知有胃潰瘍~

奶奶同埋姑仔就陪我到 9 點半回家,而老公就陪我到晚上 10 點先回家~


左手吊嘅胃藥~
 photo 005_zpsnknktk8u.jpg

晚上 11 點幾,醫生打電話比我,佢話我情況比較嚴重,佢建議我留多一日院,再吊多一日胃藥,等 d 傷口快 d 好返,問我同唔同意,聽到佢咁講,我當然話好啦~



二零一五年十一月一日      星期日

今朝老公 9 點幾就嚟咗陪我,而醫生 10 點嚟巡房,同我解釋返我份驗血報告,同埋比我睇返照胃鏡果 d 片,主要問題都係胃潰瘍,要好好調理,出院後至少要食 3 個月藥,之後要再照多一次胃鏡,睇下好返晒未~

另外,驗血報告話我有點貧血,同埋膽固醇有點高,貧血應該係因為之前出血太多,而家無再出血,問題應該不大~

醫生都覺得奇怪,點解我胃潰瘍咁嚴重,竟然唔覺得痛,唯一解釋係太痛,胃部神經已經麻木咗,所以我唔覺得痛~


同埋醫生估計,我平時應該比自己壓力太大(其實我自己真係唔覺有好大壓力,可能我份人成日都好心急,又對所有嘢都有要求,所以做成壓力而不知),所以先令我有慢性胃潰瘍~

另外,右手嘅葡萄糖已經吊完,唔駛再吊,所以我可以落地行下。雖然醫生比我食返固體食物,但由於照完胃鏡,喉嚨有少少痛,所以我都係繼續食粥。

中午嘅時候,奶奶都嚟咗探我,仲帶咗一大壺粥比我分 2 餐食,仲陪我傾咗一陣計,之後先回家,而老公就陪我到晚上 10 點先回家~

 photo 006_zpsiw6ucq3x.jpg




二零一五年十一月二日      星期一

今朝醫生好早,8 點 3 就嚟巡房,話我可以今日出院,仲比多 3 日 sick leave 比我,而 d 胃藥就一直吊住先,等我老公嚟到先停藥,下星期要返佢醫務所覆診~

老公 9 點 3 先到,而後就即刻同姑娘講,等姑娘幫我拆咗粒豆 (因為 d 膠紙攪到我好痕),再等埋會計部幫我計埋張單 (大約要等 45 分鐘)~

等張單期間,無無聊聊,就四圍影下相 (雖然係大房,但只得 4 個床位,仲要有 2 個係吉的,另一個去了照胃鏡+腸鏡,所以當時病房只係得我同老公)~

 photo 007_zpsqb0wjayl.jpg

 photo 008_zpsa7lyoida.jpg

 photo 009_zpsklrohfgh.jpg

 photo 010_zpsza6npwj5.jpg

入院送嘅個人護理包,入面有毛巾、沖涼液、洗頭水、水杯 2 隻、牙膏、牙刷等等~
 photo 011_zpspe9no0xi.jpg

床頭櫃 key,入面有埋 Wifi login name & password~

 photo 012_zpskcv2meea.jpg

往咗 3 日 2 夜,埋單 2 萬 7 千(公司保險應該 claim 得返一半度,自己都要出一半,真係有點肉赤),另外醫生開咗一星期藥比我,下星期返去醫務所覆診,醫生話呢 2 隻藥,起碼要食 3 個月,而且都應該幾貴下,叫我預返 1千一個月藥費~

 photo 015_zpsr3lv4ysx.jpg

 photo 016_zpsfrm0p6ab.jpg

比晒錢,拎埋藥,老公就陪我回家沖涼洗頭,之後我先過去公公婆婆家~

2 則留言:

  1. 知道咩事就好了, 小心身體呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 身體最重要, 我要好好學習放鬆, 唔好比自己壓力~

      刪除