2010年8月24日 星期二

敗家 shopping 之訂造睡房傢俬

自從有咗想生返個 bb 的諗法之後,而家好多嘢都會由小朋友的角度出發,睇下家中有乜嘢需要改善好先開始造人計劃~


初步睇,由於我哋間房的衣櫃空間實在太少,連我哋 2 個的衫的唔夠位放,如果有埋小朋友,都唔知 d 衫放邊好,所以我哋就係度諗,要搵人設計過間睡房,盡量善用空間,放最多的嘢先得~


呢個星期都係周圍行下睇下 d 傢俬鋪,叫佢哋報下價咁,最終我哋決定搵特格幫我哋設計,一來係實木傢俬耐用 d ,二來係價錢比高纖板都係貴 2k 度,所以都係做實木好了~


下面就係特格幫我哋設計的圖,我哋仲特別要求做子母床,咁第時有小朋友的時候,都可以比佢同我哋一齊瞓啦~



 



 



今日 confirm 咗 d 圖,12/9 可以送貨同安裝,真係快手啦~


1 則留言:

  1. 嘩…你好快手喎!
    [版主回覆08/24/2010 16:47:00]係呀, 因為如果有咗的話, 家中的嘢就唔可以郁, 又唔可以鑽牆等等, 所以都係一切 ready 好晒, 先開始 lor~

    回覆刪除