2010年8月22日 星期日

敗家 shopping 之廚房浴室改善工程

呢排好敗家,買咗好多嘢,但買咗的嘢又好似有 d 唔等駛咁~ (老公都有提出呢個疑問 )


上個星期日行 megabox 的吉之島,買咗個電蒸籠 ($250),買的時候老公問我係唔係真係咁有需要,果時我都唔係幾肯定真係有需要,不過為咗可以滿足我的購買慾,所以好肯定的答咗好有需要~


用咗一個星期,我真係覺得無買錯,因為真係好方便,一次過可以蒸熱 3 碟餸,而且仲係好短時間就 ok(大約 20 - 25 分鐘),真係極度推薦各位 blogger 去買返個呀~



尋日陪表哥去睇樓,果個業主整得個廚房好整齊,有好多不锈鋼架掛晒係牆上面,好善用空間啦~


我睇過之後,都心郁郁想將我哋的廚房都整一下,所以等老公放工之後,我哋就去咗上海街行下睇下,結果買咗成千蚊返來~









老公今朝好早就起咗身,仲幫我鑽咗幾個 "lone",我即時將尋日買返來的嘢掛上廚房的牆上~




連浴室都買咗個架,終於都可以丟咗舊果個生锈架喇~



沒有留言:

張貼留言