2012年6月1日 星期五

第二次見私家內科醫生 (12wks6d)

二零一二年五月十二日 星期六



今日第二次見盧醫生,盧醫生叫我搵埋老公陪埋我,因為佢想解釋返我個情況比老公知~

盧醫生解釋完之後,我就拎咗我在家量的血壓表比佢睇,睇完之後,佢覺得又似多咗佢的估計,因為我在家量的血壓好正常,亦都算穩定~

之後佢即時幫我量多次血壓,又係好正常,佢又幫我即時用我新買的血壓計對比一下,睇下我個血壓計準唔準,發現量出來的度數差唔多,應該無問題~

之後盧醫生就幫我抽咗 5 支血,同埋叫我留埋小便,就可以走得了~


二零一二年五月十四日 星期一


盧醫生診所的姑娘打電話比我,話報告出咗了,大致正常,盧醫生話唔駛特登返去睇報告,話我一個月後,我再去覆診時先解釋比我知~




沒有留言:

張貼留言